Welcome back.

Hello dudes. ett bra tag sedan, väldigt väldigt längesedan. nästan ett år sedan. and i'm not gonna lie, hela varianten har gått åt helvetet. jag höll inte min vikt, har pendlat upp och ner så fasanfullt mycket så att det har tärt på mig. men nu kör vi, och denna gång äre på riktigt.. 2012 är mitt hälsosamma år. ska vara nyttig fram tills sommarn, ett helt halvår. det enda jag är rädd för är att ge upp. det är största rädslan. efter jag nått vikten jag vill ha - så kör vi på träning 3 ggr i veckan å hela köret u know.
Ska börja med vad jag har ätit igen om dagarna, ska lägga upp bilder från weheartit, ska säga vad jag har tränat, mina scheman osv. det är alltid lättare när man skriver ner det. ser framemot detta nu. i sommar ska jag va snyggast, haha.. nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0