Träning, träning å träning.

Att träna idag gick så otroligt snabbt. jag brukar ha så att det runt runt på rullbandet, alltså några sekunder på hastigheten, några på minuterna, några på distansen och några på kalorierna. men idag hade jag bara på hastigheten, lyssnade på 6 låtar och så var 20 minuterna helt borta. det gick så jävla fort!! körde några övningar också från youtube. där finns det riktigt många bra videosar! så nu känner jag mig fräsch igen efter en dusch med inpackning, BUS osv. fan de här går bra!!! nu ska jag strax äta lasagne till lunch, måttlig mängd såklart, kan dock bli lite svårt då min mamma gör den suuuuuuper god. får försöka hålla mig. hihih.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0