När ångesten kommer

Fan. Jag har fortfarande ångest över min dag idag, känns som om jag är super fet och vad gör man? jo man tränar. Det hjälper alltid. Flera gånger har jag hetsätit för jag mått så jävla piss men det hjälper inte.

Att hetsäta/äta gör man när man har tråkigt, det har hänt någonting, är nere, är överlycklig, aldrig känt sig lyckligare.

Vad brukar jag äta när jag hetsäter? jag försöker äta så nyttigt som möjligt när jag hetsäter, och då blir det väl bananer, eller ja frukt, speciellt bananer, knäckebröd, flingor m. mjölk, men det har hänt att jag stoppat i mig bullar, kakor, läsk, nacho-chips, Ben&Jerry's glass (alltså det är det värsta för det äääär så jäkla gott). Så egentligen äter jag det som finns hemma. Jag har ätit upp en kladdkaka för mig själv också, muffins.. Jag älskar att baka men det är farligt.

Man ska äta med lagom mängd, det är alltid bäst.
Svält dig aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0