Svar på tal

Blir lite orolig när jag läser din blogg och ser bilderna.
Jag har själv haft en lättare matstärning som yngre... kan frossa emellanåt.. men har nu tagit tag i det och bärjat träna och viktväkta.. har gått ner 24 kilo och ja..vet att det kan vara lätt att fastna. Att inte själv se och vara nöjd. 
Alla runt mig säger ju att jag är smal.. men?? Om jag nu kan ha strlk 170..kan jag då kanske gå ner till 164.. SJUKT
Jag måste vara nöjd!!!!
Hoppas jag tolkat dig fel!!!!

Jag måste bara få skriva... Jag vet inte hur du har tolkat mig fel? Som om jag svälter mig, inte äter eller vad det är.. Tycker att jag går på rätt väg och det skulle aldrig falla mig in i att svälta mig själv, osv. Jag må vara 15 år, och trivs inte i min kropp, men så är det ju hos de flesta tonåringar?  jag har denna blogg för att folk ska inse att svälta sig själv är verkligen inte lösningen i det hela, utan det är att äta rätt & att träna. Hoppas att inte allt fler misstolkar mig, jag är en vanlig 15 årig människa, som har både rätt & fel. Kram!



Kommentarer
Postat av: Jayne

Hoppas du har rätt då!!!

Jag har ju varit 15 själv jag med. :)

Kram tillbaka

2010-12-11 @ 21:09:27
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0