Det här vill jag

Okej, nu ska ni ha klart för er kära läsare :) att jag svälter mig inte! That's the thing.. Jag skulle aldrig klara av att svälta mig själv för att jag älskar mat, jag kan äta hur mycket som helst, jag är öppen för all mat (förutom sushi), så som sagt jag älskar mat! Min blogg är till för att motivera er, inspirera er, peppa er, osv. För jag vill verkligen inte att DU som läser detta nu ska gå runt och svälta dig själv för att du tycker det är det lättaste sättet, snarare går du på jojo-bantning då. Läs om det här.
Mitt enda satt att gå ner i vikt är:
Träna
Äta rätt
Skippa sötsaker (möjligen ibland, ex. 1 gång i månaden)
Skippa kvällsfikat

Jag vill att du ska nå ditt mål i livet om du försöker gå ner i vikt, jag vet exakt hur det känns att känna sig fet och större än alla andra, som sagt gör jag det fortfarande men inte lika mycket. Så en gång för alla, jag svälter mig inte, det ska inte du heller göra, jag gör allt för att peppa dig med träningen och maten, för jag vet att du klarar det! You go girl! ;)
Jag vill att du ska gå ner på det rätta sättet, kom igen, du klarar det! Du klarar det! Du klarar det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0