Åh jag behöver träna

Man går inte ner i vikt om man inte tränar! Visserligen om man skulle svälta sig själv...? då det är ett förbaskande dåligt val. Tjejer&Killar, ni vet väl att ni som svälter er själva är under jojo bantning? som tyder på att du går upp allt du gått ner + mer. Illa.
Jovisst, om du inte är mat sugen en dag, men varje dag? då får man faktiskt ta sig i kragen och lägga en portion på tallriken! Praktiskt sätt, ska du äta:
* Frukost
* Mellanmål
* Lunch
* Mellanmål
* Middag
* Kvällsfika

Men jag själv äter bara frukost, lunch & middag. Jag äter även om jag inte är hungrig. Kroppen fungerar precis som en bil, den behöver bränsle för att kunna köras.
Ni som läser min blogg, detta är bra att veta:
Min blogg är inte en inspiration till svältning, utan till självförtroende, vikt, kropp osv. Jag vill inte motivera er att svälta er själva, utan jag försöker göra så att ni får en bättre uppfattning om mat som är en viktig gren i vårat liv. Äter du inte dör du. Jag försöker också göra så att ni slutar upp med svältning och börjar äta riktigt och träna regelbunde. Men nu ska jag träna bort mitt fett, jag gör det på mitt sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0